söndag 4 november 2007

Höst



6 kommentarer:

Nässelblom & choklad sa...

Efter din kommentar hos mig, blev jag förstås nyfiken på din blogg. Alldeles ny förstår jag. Bilderna ser härliga ut. Lycka till!

Funderingar i farten sa...

Hej, såg att du varit inne hos mig. Du tar fina bilder du med. Lycka till med bloggen och välkommen tillbaka in till min sida./ Kersti

Randi sa...

VÄLKOMMEN KÄRA VÄN ...
... till Blogg-världen!
Det här har jag ju väntat på ett bra tag!

Du har gjort en snygg entré - jag gillar allt jag ser!

Lycka till nu och hoppas du kommer att trivas.

Kramizar Randi

annamaria sa...

Vilka härliga bilder! Välkommen till blogg-träsket!!!

lina sa...

Åh vilka underbara höstbilder! Lycka till med bloggandet:)

pudelflicka sa...

Tack alla för era trevliga välkomst hälsningar till bloggandet.