fredag 4 juli 2008

Gucci & Milly

Det är inte så enkelt för Gucci att fostra lilla Milly.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jobbigt att vara "småbarnsförälder" med en busig liten valp :) Söta är dem!
Ha en skön helg du också!
Kram Ulla

organic-lizzi sa...

Utrolig deilige begge to:-))
Skjønner henne veldig godt for jammen kan de være slitsomme til tider..
Gull verdt å få være sammen med mammaen sin og bli preget.
Kos helg & Stooor klem fra Randi

Eva Agnes sa...

Vilken gullig liten Milly som busar runt hemma hos dig.
Så söt, sä söt.
Kramar Eva Agnes & Habibi (salukipojken)

Karin sa...

Bilden säger ju allt! :) Trevlig helg! Kram Karin

Camilla Alvén sa...

Det är aldrig lätt att uppfostra sina barn...
Ha det bra i helgen
Camilla

Anonym sa...

Vilka underbart ljuvliga hundar du har. Och bilderna ... jag älskar dom. Jag blir så glad när jag tittar på dom.

Hoppas du har en bra kväll. Såg att du läst mitt inlägg om The Boss. Jag skulle så gärna velat vara i Göteborg ikväll. Han är en av mina stora favoriter. Men ... det får bli en annan gång ...

Ha det gott!
Kram Anita

Randi sa...

Milly verkar ha hur mycket energi som helst - helt underbart! Jo, visst är det jobbigt att fostra de små ibland.

Men vilken grön gräsmatta ni har - här är den helt halmgul. Längtar efter regn!!!
Hoppas du får en skön helg!
Kramar Randi

lille stofhus sa...

Very nice your dog´s.
Gela