fredag 20 februari 2009

Trevlig helg!

12 kommentarer:

Karin sa...

Mmm, vilken snygg färg! Önskar dig en riktigt trevlig helg...

Kram Karin

Camilla Alvén sa...

Åh, vilken underbar bild, enkel och stilren, gills mycket!
Ha en underbar helg med dina lurviga vänner
Kram

organic-lizzi sa...

Så lekkert...
Fantastisk å klare å ta så rene og vakre bilder..
Vi må snakkes før mandag:-))
Gleder meg såååå!!
Deilig kveld til deg & Stttor klem fra Randi

Annika Christensen sa...

Som vanligt...underbart!
Vilken färg klick!
Jag köpte med lökarna kvar i dag får se hur jag gör med dem.
Ha det gott
Kram
Annika

Randi sa...

Här bjuds på nya buketter var och varannan dag - och alla lika underbara! Läckert med det skarpt röda mot det vita.
Stor kram Randi

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Trevlig helg! Hoppas allt är bra med både storpudeln och småtjejerna :)
Kram från Emma & Maggie

Allis sa...

Tittar in och önskar Er en trevlig helg!!
Kram Eva-Lis & springertejejerna

Ninni sa...

Vackert med rött och vitt! En bukett att bli glad av:)
Hoppas du också får en skön helg! Vi åker till Brasilia idag och turistar. Kikar på lite av den som jag tror spännande eller åtminstone annorlunda arkitekturen.
Kram Ninni

Anonym sa...

Hej hoppas ni har haft en riktigt bra helg.. Söt sida ni har =)
Kram

oumberligating sa...

Vilka härliga tulpanbilder måste jag säga, fina och stilrena i sin enkelhet. Men bilderna på hundar och människor gillar jag lite "extra" hade en Airedaleterrier som hette Twiggy i 16 år tänk om det funnits en sådan fin ateljebild på henne och min bror tillsammans som inte heller finns längre. Går och funderar lite på ett nytt "husdjur" vi får se vad som händer.
Sitter och bloggar runt har ingen lust alls att ge mig ut i snöovädret ser att du också befinner dig i Stockholmsområdet så du vet hur det är där ute, vill hundarna gå ut, säkerligen så har de olika personlikheter, så någon av alla borde totalvägra om det är dåligt väder, våran vovve gjorde alltid det om det regnade ute, ha det bra mvh från Peter Olofsson

Photos by Storm sa...

Lika fint med röda tulpaner i din vita vas. Ha det bra /kram Lis

Anonym sa...

Det är så underbart med tulpaner. De skapar vårkänslor inne redan nu.

Effektfullt med eldigt rött mot vit bakgrund.