fredag 28 december 2007

Utmaning från Randi

Jag har blivit utmanad av Randi BLAND ROSOR & TISTLAR att ange 7 sanningar om mig själv och naturligtvis antar jag den.

Här är reglerna för utmaningen:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Här kommer sju sanningar om mig:
1. Jag måste ha ordning och reda runt mig för att må bra
2. Gillar inte att stå i kö
3. Gillar inte människor som inte tycker om djur
4. Tycker om att träna
5. Frukosten är min viktigaste måltid
6. Älskar mina promenader med hundarna
7. Älskar att fotografera

Jag låter utmaningen vandra vidare till dem, som känner att de vill anta den, men väljar ut tre bloggare , som jag hoppas antar utmaningen.

Jag utmanar : Smeagols hem, Desperata hemmafrun, claxel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gaaah,en utmaning ..hehe. den ska jag fixa,hinner dock inte idag..drar ifrån jobbet nu(och dator).
Ha en JÄTTETREVLIG Nyårsafton!!!!
Kram
Rebecka

mia dh sa...

Jag hoppar på utmaningen och lägger in den så snart jag klurat fram några sanningar, ha det fint och en god fortsättning:)