måndag 7 januari 2008

Sophie & Nellie




7 kommentarer:

Randi sa...

Vilka gossingar!
Tänk så snällt de poserar - det gör aldrig mina älsklingar - de tror alltid att vi bara ska leka och busa, när jag kryper nära dem med kameran i högsta hugg! Kanske jag borde skaffa ett superlångt objektiv...*fniss*
Stor kram Randi

Anonym sa...

Godmorgon :-)
Du tar så fruktansvärt fina bilder :-))
Jag funderar på att åka upp till Stockholm med alla hundar och katter och låta dig fotografera dom ;-)
Min kamera har precis gått sönder,så man kan endast ta max två bilder åt gången..så det blir inga HOTSHOTS direkt :-(

organic-lizzi sa...

Åhhhhhh!! De er så skjønne..!Og se de blikkene.Så vakre,men enda så forskjellige..
Enig med Randi i at jammen er de greie som poserer..Ønsker meg også et langt objektiv:-))
Kos dag & Stor klem fra Randi

Anonym sa...

Det är en Minolta Dimage Z1 3.2 MP...kan ingenting om kameror *s*
Har du något tips på kamera? Ska försöka lämna in denna och se om den går att laga..den var enligt maken dyr :-0

Anne C sa...

For noen fantastiske blikk!

organic-lizzi sa...

Hei igjen!Du kan se min hjemmesnekrede side på www.dyretolk.no
Fortsatt deilig dag i tåken.Her snør det og snør det:-( Det er en av disse dagene da jeg lurer på hvorfor jeg inkarnerte i dette landet..
Stor klem Randi

Lapplisor sa...

oioioi vad söta bilder ...

Kram Barbara