onsdag 19 mars 2008

Felizia

9 kommentarer:

Rajson sa...

Vackra foton på en vacker flicka!
Hoppas du har en lika fint "vinter"dag som det är hos mig!Men nu vill jag inte se mer snö!Ha en bra dag!

Nässelblom och choklad sa...

Håller helt och hållet med rajson. Både vacker flicka och vackra foton. Hela raden med porträtt är jättefina - även fotot med pappa Wu. Kram!

Anonym sa...

Hej hej
jag har en sak till dig på min blogg
Kram

Randi sa...

Du är jättduktig på porträtt!
Stor kram Randi

Skatan sa...

Har suttit och tittat en lång stund på alla dina vackra bilder! Vill bara säga hej innan jag går :)

/Skatan

Karin sa...

Vilken fin porträttserie på Felizia! Så snön är fortfarande kvar!? Den verkar återkomma hit också. :) Ha en fin onsdagskväll! Kram Karin

MODERN COUNTRY sa...

Kjempeflott bilde!! Herlig lys. Du er jammen dyktig...

Klem, Aina

Moa sa...

Du är verkligen talangfull.. tar underbara kort på både människor och djur.. vackert =).. Glad Påsk på dig../Monica

Lapplisor sa...

jag tücke också om den serien med Felizia ...
du har den riktig feeling före et ögonblik ...
önskar dig en fin påsk !
Kram Barbara