fredag 1 augusti 2008

Gucci & Milly

Gucci och Milly leker i trädgården.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) Va roligt med ännu en pudelblogg. Jag hittade hit genom Posh Poodle och blir helt hänförd av bilderna på dina söta tjejer. Här hemma finns 2 pojkar på 2,5 och 1 år. Självklart tycker matte att de är de mest underbaraste och sötaste pudlarna som finns ;)

Hit återkommer jag gärna :D
Pia, Cisco & Pixie

Katarina sa...

Jag måste få ställa en fråga: dina pudelflickor leker ju så härligt på bilden - skäller dom också när dom leker?
(Som nybliven 2-hundsägare så vet jag inte riktigt om det är ett normalt beteende - min gamla hund skäller som en galning när hon leker med den nya...)

Camilla Alvén sa...

Det där ser farligt ut!
Ha det bra
Camilla

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Vilken lejonlek!
Hur gammal är lilla Milly?
/Emma