måndag 20 juli 2009

luftballong

Under sommarmånaderna svävar många luftballonger över huset.

7 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hej!
Det kommer ofta luftballonger över vårt hus också, en kväll kom det tio stycken som landade på en åker i närheten, tyvärr var jag inte hemma den kvällen men Elliot cyklade efter och fotograferade dem.
Ha det bra
Kram

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

... och vilken trevlig tidning som gör reklam på ballongen ;)
Maggie och Dolly kommer så gärna ut till Lidingö och busar i höst! Och det skulle vara roligt att höra vad du tyckte om mitt radioprat :)
Hoppas ni mår bra allihop! Kram!

Photos by Storm sa...

Luftballonger är så mäktigt. Tyvärr ser jag aldrig några här. Hoppas du och dina små hundvänner får en skön helg/kram Lis

Needful Friends sa...

Jag får imorgon en ny hund ... vi ser mycket fram emot det ;O)

kram anja

Allis sa...

Hejsan!
Oslo var jätte fint!! Stor stad så nära marka!!Dit återkommer vi gärna igen.
Ha en skön helg tillsammans med pudelflickorna!!
Kram

Ninni sa...

Undrar hur det skulle vara att hänga där uppe under korgen? Har du provat?
Det ser onekligen härligt ut.
Ha en skön helg!
Kram Ninni

Annika Christensen sa...

Det är min dröm att få flyga luftballong. Jag fick fallskärmshopp när jag fyllde 40 så nu när jag fyller 50 kanske det blir ballong färd.
Många vänner du har...
Kram
Annika