tisdag 30 mars 2010

GLAD PÅSK!

9 kommentarer:

Randi sa...

Helt bedårande påskpynt - det snyggaste jag sett!
Önskar dig också en riktigt Glad Påsk!
Stor kram
Randi

PS. Här skiner solen!

Camilla Alvén sa...

Vad söt!
Önskar dig och pudlarna en härlig påskhelg
Kram

organic-lizzi sa...

Den var bare suuupersøøøt altså!!
Deilig påske tildeg/dere også...
Hils masse & Stooor klem fra Randi

Rajson sa...

Tom mjag som inte är mycket för pynt gillar denna tuffa pippi!
Duktigt av din son, alla ungdomar borde jobba ett tag inom vården för att få en uppfattning av värdet av de äldre och svaga. Jag tror att de uppsakttar vad de har bättre.Min lilla "vågar" inte,rädd att ta åt sig för mycket. Kan förstå det, men.
Ska du inte till Norge över Påsk. Förstog att det är den stora helgen där.Stora flickan trivs bra i Ål, men vill naturligtvis få jobb hemma.
Kanske får vi hjälpa henne att starta eget om det inte fixar sig när hon väl vet vad hon vill satsa på inom sjukgymnastiken!
Önskar dig en riktigt skön Påskhelg!
Kramar!

Karins fotoblogg sa...

Oj, vilken snygg höna! En sån skulle jag vilja ha!

Ha det gptt, kram!

Allis sa...

Jätte fin påsktupp!
Springertjejerna med matte önskar Er en riktigt GLAD PÅSK!!
Kram

Djakartas sa...

Vill önska er en underbar Påsk..
Själv missade ja o anmäla till Lilla Stockholm som brukar va en självklarhet under påsken..
Kramar

Photos by Storm sa...

Väldigt söt påskhöna. Hade passat perfekt här hemma hos mig. Önskar dig en Glad Påsk/Kram Lis

Annika sa...

En riktigt glad fortsättning på påsken önskar jag dig.