lördag 22 mars 2008

Glad påsk !


Önskar er alla en fortsatt trevlig påskhelg !

7 kommentarer:

Fundera grönt sa...

Glad påsk! Ha det gott i snön! :)

Karin sa...

Tack detsamma! Hoppas solen skiner hos dig också. Kram Karin

Randi sa...

Vilka vackra vinterbilder.
Jag ska också gå ut när det lugnar sig och ta lite snöbilder. I natt var det tufft. Stormen bara dundrade och det gick inte att sova! Allt är igenisat. Brevlådan går inte att öppna pga tjockt islager.
Har du kunnat avstå från att stjäla godis från din man?!?
Stor kram Randi

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Vackert!!!!!

vill bara skicka en liten påskhälsning!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Rajson sa...

Här hos mig har växterna "förlorat" sitt skyddande snötäcke.Nu står de stackare och fryser i isande vind.
Fina kyliga foton.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Randi sa...

Åj - jag har missat att du ändrat färg på bloggen. Jättesnyggt och stramt med endast sv/v!
Missar nog en hel del numera. Jag kan inte sitta så länge vid datorn eftersom det fortfarande luktar här, trots att det står stora maskiner här som ska "äta" brandlukten. Det svider i ögonen så det får bli korta inhopp bland bloggarna och tyvärr kan jag inte kommentera så mycket som jag skulle vilja.
Stora Påskkramar
Randi

Eva sa...

Glad Påsk själv! Vilka fina bilder du tagit.
Kram / Eva