fredag 7 mars 2008

snödroppar

En insekt landade på blomman när jag fotograferade.

8 kommentarer:

Karin sa...

Vilken ljuvlig bild! :) Kul att du gillar Ulriksdal. Jag blev verkligen sugen på att åka dit (med kameran) när jag läste din kommentar...

Ha en härlig helg! Kram

faster atta sa...

Åååå, de är ju så fina de små snödropparna! våra har precis börjat komma upp med blad så jag väntar med spänning.....

Anonym sa...

Härligt! Det är de små extra grejerna som en insikt som ofta tillför bilden det där lilla extra!

My White Cottage sa...

Alltså dina bilder är helt fantastiska! Så, så fina!!!

Ha en skön helg!
Kramar Jenny

Anne C sa...

Så fint! Moro at det hender noe på bildet :)

Ha en fortreffelig helg.
Klem fra lillesøster

Pixi sa...

Gud va l'äckert! =)

Lapplisor sa...

Hej Hedvig

et fantastisk bild präsentera du här igen ...
o för alla dina fina bilder, hitta du på min sida en " oskar " speziellt före dig -
fins en translater i engelska på höger sida -
titta här : http://lapplisor.blogspot.com/2008/03/es-ist-viel-passiert.html

önskar dig en fin helg ...
Kram Barbara

Randi sa...

Så perfekt med insekten!
Bra fångat!
Kram Randi