fredag 29 januari 2010

Nellie och Gucci i snön

Pudlarna håller sig varme i sina overaller.

6 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Jeg blir så glad,så glad når jeg ser de:-))
Skjønninger alle sammen...
Kooos fredag & Stooor klem Randi

Randi sa...

Helt underbar komposition!!! Du har verkligen koll på dina modeller. Jag hinner aldrig ta en bra bild på min buse. Hon är aldrig still!
Du må tro jag är trött på det här vädret! Nu snöar det igen!!!!!
Stor kram och ha en skön och varm kväll!

Ninni sa...

Vad söta de är i sina overaller! Undrar just hur det känns i deras små tassar i den här kylan...
Hos oss har det snöat sedan i onsdags! Tyvärr verkar det fortsätta även de närmaste dagarna...jag vill inte ha mera nu.
Hoppas du får en skön helg!
Kram Ninni

Photos by Storm sa...

Så snyggt och vad lika de är. Ja, nu har vi också snö som aldrig förr. Trevlig helg/Kram

Em sa...

So much snow! And Nelie and Gucci look so cute in their coats. I loved the photo of Millie running in the snow. She must be great fun to have around.
Love Em

Jenny och Qing sa...

VAd fina de är i sina overaller. Jag sydde en egen till min hund eftersom hans storlek rör sig i ingenmansland.=)