onsdag 14 maj 2008

Ringduva

Ringduvan älskar min trädgård och damm.

5 kommentarer:

Rajson sa...

En rar duva är aldrig fel!Fin bild.
Är lite öm i hela kroppen,ska bli skönt med en vilodag.
Kramar

organic-lizzi sa...

Så fint bilde:-)Dyr er bare så utrolig lite samarbeidsvillige på den fronten til tider!
Bildet av Gucci og valpen var helt ubeskrivelig..Håper det går bra med de nå..
Kos kveld & stooor klem fra Randi

Anonym sa...

Duvor är fina, vi har också många duvor här där jag bor. De sitter ibland på vårt balkongtak och
kurrar :)
Kram Ulla

Karin sa...

Jag gillar duvor, åtminstone i lagom mängder. Vet du hur den hittat hem till dig? :) Kram Karin

Ninni sa...

Det är alltid trevligt med fåglar i trädgården! Ja djur överhuvudtaget så länge de inte gräver, äter eller förstör.
Jag hittade en liten ödla på balkongen en dag i en blomkruka! Vi bor på 13:e våningen!! Jag vet inte hur den tagit sig dit, om den kan klättra så högt. Men den tyckte jag inte var så kul att ha där så min man fick flytta på den:)
Kram Ninni