tisdag 13 maj 2008

Valpen

Gucci och valpen är hos min uppfödare just nu.

6 kommentarer:

Karin sa...

Så söt! Jag hoppas det går bra för dem hos uppfödaren. Kram Karin

Ninni sa...

Ohhhh såå söt!! Har hon fått något namn ännu?
Har Gucci återhämtat sig från sin infektion? Hoppas du får en skön tisdag! Kram Ninni

Anonym sa...

Vilken söt liten valp! Förstår att han fastnat i era hjärtan!!

Hoppas det går bra för dem! Jag tänker på er massor...

KRAM!

Anne C sa...

Så vakker liten skapning. Herlige bilder av Christian og valpen også. Håper det går bedre for dem hos din oppdretter.

Klem fra AnneC

Rajson sa...

Så rart!
Vad kämpigt det måste vara för dig när den lilla inte riktigt vill!
Hoppas innerligt att hon piggnar till.
Har haft en lång dag hemifrån.Jobb och sen en golftävling.Det blir sent i säng,tur att jag är ledig imorgon.
God natt!

Moa sa...

Härliga bilder på den lille valpen.. vad jag förstår så är det inte så bra än..?.. hoppas allt rättar tillsig.. kramiz..Monica