söndag 20 april 2008

Julros

Gucci har fortfarande inte fått valpar.

6 kommentarer:

Anne C sa...

Hun holder spenningen til siste slutt skjønner jeg :)

Vakker julros.
Ha en fortsatt fin helg.
Klem fra Anne C

Randi sa...

Går Gucci över tiden?
När ska hon egentligen ha valpar?
Hoppas hon mår bra i alla fall.

Vad duktiga ni har varit. Förstår att du fått hjälp med rengöringen av växthuset...*fniss*. Jag har inte gjort rent alla fönster ännu utan passar på att vara ute och njuta av vårsolen.
Ha en riktigt skön söndag!
Kram Randi

Ninni sa...

Härlig färg på julrosen! Jag har tänkt på dig och din Gucci och funderat om det kommit några valpar ännu...Men då fick jag veta:) Hoppas att hon mår bra!
Ha en skön söndag! Kram Ninni

Anonym sa...

Ännu en härlig julrosbild!
Hoppas det inte drar ut på tiden med valpningen och att Gucci mår bra.
Kram Ulla

Lilla Blanka sa...

Makalöst vacker bild!
Kram
Mia
Ps vad gulligt med valpar, hoppas de kommer snart..längtar tills vi får se lite bilder också :)

Rajson sa...

Jag kan nästan känna enda hit till mig hur spänningen stiger hos dig!Det kanske har kommit valpar redan.
Hoppas allt går bra.
Vackra foton,tulpanen är läcker.Har nästan något liknande.
Härlig helg hos mig!
Ha en bra kväll!