tisdag 15 april 2008

Wolfram & Maggie


Maggie blev förälskad i Wolfram som kom på besök.

3 kommentarer:

Anne C sa...

Et herlig par !

Anonym sa...

Hahaha vilken skön bild!
När jag kommer upp till Stockholm nästa gång,kan du ta bilder på mig och Vargen då???
Kram

Katarina sa...

Go morron :)
Härligt att få se din sida, jag tycker ju att Randis sida är så vacker,ler* Din går i samma vackra ton med underbara foton att njuta av:)
Hundar ser jag att vi båda har framför våra ögon hela dagarna, välskötta varma välmående hundar:) Mitt engagemang för de hundar som blir utanför det välmående nätverket, de är dem mitt hjärta brirnner för oxå och de finner jag på Irland. Man måste koncentrera sig på en sak i sänder så kan man göra en liten skillnad för dem där:)
Oj, du ser när jag pratar på om hundar så blir inläggen långa , ler*
Skoj att du kikade in till mig, varmt välkommen tillbaka!

Ha en trevlig dag
Katarina