fredag 23 maj 2008

Rolf & taxen Otto



Rolf och Otto hälsar på pudelflickorna nästan varje dag.

8 kommentarer:

Anne C sa...

Koselig for pudlene å få herrebesøk hver dag :) For en herlig syrinbusk.
Klem fra Anne C

Em sa...

he lilac is so beautiful. I bet it helps to perfume your garden

Rajson sa...

Den bilden måste er vän vara nöjd med!
Önskar dig en skön helg.Ska göra en tripp till Orust över helgen.Härligt att det utlovas fint väder.

Anonym sa...

Hej vännen :-)
Det var länge sedan jag var här inne och tittade *suck*
Så himlans fina bilder,och vilken superfin vass du har i dammen .-))
Tänkte fråga dig (du som är kunnig)..jag ska köpa en ny digitalkamera (inbillar jag mig). Vad ska jag ha för någon?? Är inne på en Canon EOS 450D, alt. Pentax..vet du var man kan hitta billiga bra kameror?
Puss&Kram

Ninni sa...

Fint pträtt av både herre och hund! Strävhåriga taxar gillar jag verkligen, de är så charmiga.
Syrenen är otrolig, jag förstår att det luktar gott i köket!

Karin sa...

Trevligt med besök och fina bilder! Jag hoppas du har haft en bra helg och får en fin start på nya veckan. Kram Karin

Em sa...

I love the schnauzer's name, Otto Mille. I smiled when I read it. I am leaving for NZ early tomorrow. My mother lives near a beach that is very natural and I go for long walks along it. The sand is grey not like here where it is a lovely golden. Welcome home to Gucci and the puppy on Thursday from me. Your garden looks and sounds beautiful. Em

Unknown sa...

Hejsan Svejsan
Underbart foto på den äldre gentlemannen och taxen. Inramningen av syrenerna är perfekt.... Syrentid..nostalgitid Skall idag klä mig sommrigt med hatt och allt.
Hälsningar Marie-Louise